تولد....تصمیمتو رو کن که روی برگشتی ندارمدلی که مونده رو دستمو کجا باید بذارماصلن گله گی نمیکنم بدتر شه حالِاین خسته ی پر شکسته قلبِ بیقرارمرفتی پیِ بختت دیگه کوتاه که نمیایصد سال دیگه عشقو تو کنارم که نمیخوایهر چی که دلت خواست توی قلبم خونه ساختیبازی رو شروع نکرده می بینی که باختیانصاف هم که خوبه ولی افسوس که نداریپیگیری همش پشت سرم صفحه بذاریهر چند به دلم نبوده که مثل خودت شممثلِ تو که از زخم زبون کم نمیاریفکر کردی که پشت سرت آهِ دلِ من نیستیه چشم من از غصه کبوده یه چشَم خیسهر چی که بد آوردم از این وسوسه بازیتاما شدم از تحملِ عشقِ تو ابریزدق کردی ببین کی میگمت کنج اتاقتاون مثلِ منه یا مثلِ امثالِ خودِ توبا این همه بی تفاوتیت اما هنوزمفوت میکنمش شمع روزِ تولد تو
ترانه سرا....حمیدشیخی۰۹۳۶۸۵۸۵۴۹۵ وبلاگ رسمی ترانه سرا حمیدشیخی...
ما را در سایت وبلاگ رسمی ترانه سرا حمیدشیخی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 72 تاريخ: شنبه 31 تير 1402 ساعت: 1:45